πηγή :maga.gr

Η παρουσία των ιστολογίων στον παγκόσμιο ιστό αποτελεί μια μορφή διαδικτυακής δημοσιογραφίας που υλοποιεί την έννοια της δημοσιογραφίας των πολιτών και συμβάλλει ουσιαστικά στον εκδημοκρατισμό της δημόσιας επικοινωνίας.

Οι φορείς της δεν είναι εργαζόμενοι στο χώρο των ΜΜΕ αλλά χρήστες του διαδικτύου που δεν έχουν επαγγελματική σχέση με την τέταρτη εξουσία.
πηγή :maga.gr

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Δωρεάν Πρόσκληση προς Εκπαιδευτικούς για τις εκπαιδευτικές ταινίες διαδραστικού κινηματογράφου!



Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Σας προσκαλούμε το Σάββατο 1 και την Κυριακή 2 Φλεβάρη 2014 σε ενημερωτική προβολή για τις εκπαιδευτικές ταινίες διαδραστικού κινηματογράφου : “Αρχαία Ελλάδα” “Άγρια Ζώα της Ελλάδας” “Η Γη ανήκει σε όλα τα παιδιά του κόσμου – Λέμε όχι στο Ρατσισμό” – Ο εκπαιδευτικός οργανισμός Φωτόγραμμα θα παρουσιάσει την καινοτόμο εκπαιδευτική δράση διαδραστικού κινηματογράφου! Πρόκειται για διαδραστικές εκπαιδευτικές ταινίες που επιτρέπουν στους μαθητές θεατές να αλληλεπιδράσουν με ασύρματα τηλεχειριστήρια. Πρωταγωνιστούν γνωστοί ηθοποιοί όπως ο Άκης Σακελλαρίου, η Ναταλία Δραγούμη, η Θέμις Μπαζάκα, η Κατερίνα Τσάβαλου, η Ανέζα Παπαδοπούλου κ.α. Οι διαδραστικές ταινίες μας παρουσιάζονται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια για τα σχολεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ενώ σύντομα θα παρουσιάζονται και για τα σχολεία όλης της Κρήτης! Μπορείτε να επισκεφθείτε για περισσότερες πληροφορίες για την καινοτόμο εκπαιδευτική μας δράση την ιστοσελίδα μας www.fotograma.gr και την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.e-yliko.gr στην ενότητα για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις. Παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στο τηλέφωνο 697286 0133 καθώς η είσοδος είναι ελεύθερη αλλά θα γίνει με σειρά προτεραιότητας. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για εσάς και την οικογένειά σας. Ευχαριστούμε.
Με εκτίμηση Δημήτρης Τσίρος
Εκπαιδευτικός Υπεύθυνος δημιουργίας εκπαιδευτικών προγραμμάτων
http://www.filologikos-istotopos.gr/2014/01/27/dorean-prosklisi-pros-ekpedeftikous-gia-tis-ekpedeftikes-tenies-diadrastikou-kinimatografou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου